نماينده دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی در بصره از مجروحان انفجار در قدمگاه امام علی علیه السلام دلجویی کردند

نماينده دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی در بصره از مجروحان انفجار در قدمگاه امام علی علیه السلام دلجویی کردند



14/1/2012


حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی المطوری، نماینده دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله در شهر بصره از مجروحان انفجار در مسجد قدمگاه امام علی علیه السلام که از زائران مراسم اربعین حسینی در زبیر بودند عیادت و دلجویی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ المطوری در گفتگویی رسانه­های مکتوب تأکید کرد: این اقدام جنایتکارانه انسان­های بی­گناهی را هدف قرارداد که شعائر دینی را گرامی­ می­داشتند. دین­های آسمانی و نهادهای قانونگذاری نیز این اجازه را به انسان می­دهند. احیای شعائر مذهبی یکی از حقوق به رسمیت شناخته شده انسان در همه جوامع و ملت­هاست.

افزون بر این، ایشان حامل سلام گرم و صمیمانه حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله به این مجروحان بودند و دعای ایشان برای سلامتی، شفا، صبر و قبولی اعمال و جانفشانی در مسیر احیای شعائر الهی را به مجروحان این حادثه ابلاغ کردند.

شایان ذکر است این انفجار توسط گروه­های تکفیری­ و با استفاده از پوشیدن کمربند انفجاری انجام شد. مجری این عملیات خود را در میان خیل زائران اربعین امام حسین علیه السلام که به سمت قدمگاه امام علی علیه السلام واقع در شهرستان زبیر شمال استان بصره در حال حرکت بودند منفجر کرد که منجر به شهادت و زخمی شدن ده­ها نفر از این زائران شد.

 


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره