دفتر نمایندگی حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی در دیوانیه، پویش توزیع بسته¬های غذایی ماه مبارک رمضان را مدیریت می¬کند.

دفتر نمایندگی حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی در دیوانیه، پویش توزیع بسته¬های غذایی ماه مبارک رمضان را مدیریت می¬کند.



5/5/2020


دفتر نمایندگی حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله با همکاری مؤسسه فرهنگی الأنوار النجفیة، پویش توزیع سبدهای غذایی ماه مبارک رمضان را در این ماه پر برکت در استان دیوانیه مدیریت می­کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد طهماز الحسناوی گفت: "دفتر نمایندگی معظم له با همکاری مؤسسه الأنوار النجفیة، وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله، در راستای تقویت نقش اجتماعی خود و تأکید بر مفاهیم خدمات اجتماعی هنگام بحران­ها و تأمین احتیاجات خانواده­های نیازمند و هرآنچه که برای تأمین خواسته­هایشان در ماه مبارک رمضان ضروری است،  اقدام به توزیع سبدهای غذایی بین تعداد زیادی از خانواده­های آبرومند  نموده است".

وی در خلال سخنان خود هنگام توزیع این سبدها، به تلاشهای زیاد برای رساندن این سبدها به خانه هموطنان اشاره نمود تا بسیاری از آنان رنج سفر را به جان نخرند و برای دریافت این سبدها دچار زحمت نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین الحسناوی گفت: هزینه­ این بسته­های غذایی که بین هموطنان توزیع شد، با تلاش­های مجدانه مؤسسه و برادران نیکوکار و خیری تأمین شده که سهم بسیار زیادی در حمایت از طرح­های نوع­دوستانه به مدیریت دفتر نمایندگی معظم له داشته اند.


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره