نماینده مرجع عالیقدر دام ظله با عزاداران در احیای عزا و ماتم امام حسین علیه السلام شرکت می کند

نماینده مرجع عالیقدر دام ظله با عزاداران در احیای عزا و ماتم امام حسین علیه السلام شرکت می کند



22/8/2020


همزمان با نخستین شبهای ماه محرم الحرام، نماینده مرجع عالیقدر و مسؤول دفتر معظم له حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی النجفی (دام تأییده) به منظور احیاء و بزرگداشت سالروز شهادت امام حسین علیه السلام و اهل بیتشان در واقعه عاشوراء و اسارت خانواده آن امام همام، به همراه مؤمنان در مجالس عزای برگزار شده در استان نجف اشرف شرکت کردند.

ایشان در گفتگوی مطبوعاتی اختصاصی که با اداره رسانه دفتر داشتند بر اهمیت احیای مظلومیت سید الشهداء علیه السلام و اهداف آن تأکید کردند. اهدافی که بر اثر آن خون مطهر حضرت ابا عبد الله الحسین و اهل بیت طاهرینش علیهم السلام ریخته شد و وقایعی که در حادثه جاودانه عاشوراء بر اهل بیت علیهم السلام گذشت.

وی همچنین به ضرورت پیروی از راهنمایی های مرجعیت دینی در حفظ سلامت همه مردم و پایبندی به پروتکل ها و قوانین ستاد بحران در شرایط بیماری همه گیر کرونا اشاره کرد و بر اهمیت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی کردن و عدم معاشرت به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی تأکید کرد شعائر حسینی باقی خواهند ماند و علی رغم شرایط مختلف ادامه خواهند داشت. اهل بیت علیهم السلام بر اهمیت برگزاری این شعائر در هر مکان و زمانی تأکید کرده اند. وی همچنین بر استفاده از این مجالس عزا برای تضرع و دعا به درگاه خداوند سبحان جهت دفع این بیماری همه گیر و حفظ مردم این کشور نیز تأکید نمود.


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره