نمايندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بغداد با اقدامات پیشگیرانه سخنرانی مذهبی ایراد می کند

نمايندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بغداد با اقدامات پیشگیرانه سخنرانی مذهبی ایراد می کند



8/8/2020


نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر در بغداد  درباره اهمیت بزرگداشت مناسبت های اسلامی و نیز اهمیت رعایت احتیاط های بهداشتی مطلوب به ایراد سخنرانی مذهبی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید غالی الشرع در این باره گفت: "بزرگداشت مناسبت های دینی و مذهبی ضرورت بزرگی است و به دلیل تأثیری که بر جان محبان و شیعیان اهل البیت علیهم السلام دارد از اهیمت زیادی برخوردار است. به ویژه که این مراسمات از وسائل احیای امر مبارک آنان به شمار می رود. راهی برای رضایت خداوند و نزول رحمت او بعد از شیوع بیماری واگیر دار بر اثر گناهان و فساد مفسدان است".

وی همچنین توضیح داد: در حالی که در ایام بیعت بزرگ عید غدیر هستیم، نمایندگی معظم له تبیین جایگاه این مناسبت ها و اهمیت بزرگداشت آن و نیز شعائر عبادی پیوست آن را ادامه می دهد و در عین حال بر اقدامات بهداشتی که اجرای آن ضروری است، نظارت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الشرع به سهم خود تبریکات خود را به محضر حضرت صاحب الأمر، همه علمای عظام تقدیم نمود و از خداوند متعال (عز اسمه) درخواست کرد که کشورِ عموم مسلمانان را محافظت کند و این بیماری همه گیر و بلا را دفع نماید و محافظان و حامیان وطن پرگهر را ثابت قدم بدارد."


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره