مرجع عاليقدر از مسير كربلا براي نابودی بیماری همه گیر در جهان و در میان عراقیان، مؤمنان و شیعیان دعا می کند

مرجع عاليقدر از مسير كربلا براي نابودی بیماری همه گیر در جهان و در میان عراقیان، مؤمنان و شیعیان دعا می کند



4/10/2020


ای خادمان اباعبد الله الحسین علیه السلام، تنها چیزی که از شما سراغ دارم اخلاق نیکو و خوب کرامت عربی اصیل در برخورد با میهمانان گرامیتان است.

مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله به همراه جمعیت میلیونی در پیاده روی مسیر (یا حسین)، راه نجف اشرف تا کربلای معلی شرکت کردند.

ایشان تأکید کردند: راه کربلای معلی و زیارت امام حسین علیه السلام دو راه نجات امت است. زائران در کنف حمایت و مراقبت امام سلام الله علیه هستند. در عین حال کرامات و مقامات والای خادمان و زائران ابا عبد الله الحسین علیه السلام نزد خداوند عز وجلّ را شرح و توضیح دادند.

افزون بر این از خداوند متعال به دیده رحمت و لطف به جهان و مردم عراق و به ویژه شیعیان اهل بیت پیامبر صلی الله علیه وآله و سلم بنگرد و بیماری همه گیر کرونا را نابود کند.

معظم له مراتب شکر، تقدیر و دعای خویش را به خادمان امام حسین علیه السلام در مواکب، خیام حسینی و مرکز گمشدگان ابلاغ نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی، نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در سخنان خود گفت: معظم له به همراه مؤمنان در احیای آیین زیارت امام حسین علیه السلام شرکت کرد؛ زیرا زیارت آن حضرت برای احیا کنندگان آن نزد خداوند سبحان جایگاه بسیار والا و فضیلت و اعتبار بسیار زیادی در دنیا و آخرت دارد.

وی همچنین در این راستا به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتیِ اعلام شده از طرف متخصصان و پروتکل های ستاد مبارزه با انتشار کرونا توسط مؤمنان اشاره و تأکید کردند.


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره