پیام تسلیت و بزرگداشت دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله به مناسبت رحلت پیرغلام منبر حسینی حجت الاسلام والمسلمین سید جاسم الطویرجاوی (ره)

پیام تسلیت و بزرگداشت دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله به مناسبت رحلت پیرغلام منبر حسینی حجت الاسلام والمسلمین سید جاسم الطویرجاوی (ره)



10/10/2020


بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش خدای را که در همه سختی ها جز او ستایش نمی شود. وصلوات و درود بر بهترین خلق خدا محمد مصطفی و بر خاندان گرامی ایشان و لعن خدا بر دشمنان اولین و آخرینشان تا روز واپسین.

خداوند متعال می فرماید: ﴿مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً﴾

(برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند).

صدق الله العلی العظیم

ما نیز به همراه جهان تشیع با از دست دادن یکه سوار منبر حسینی و عاشق شعائر عاشورایی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید جاسم الطویرجاوی (رحمه الله) که همه عمر خود را در راه خدمت ه به دین و نشر شریعت سید المرسلین علیه السلام صرف کرد و تا آخرین نفس های خود در برابر امر خداوند سبحان خاضعانه تسلیم اراده او بود.

خدای تعالی وی را در آغوش جدش رسول خدا و امیر المؤمنین و مادرش زهرای مرضیه صلوات الله علیهم آرامش داد تا اشک چشم او را برای سید الشهداء علیه السلام پاک کنند. این آغوش های پاک و مطهر و هم نشینی با آنان در منزلگاه صدق و حقیقت نزد خداوند عزت و سلطنت، گوارای وجود او باد.

ما نیز به پسر عموی بزرگوار او حضرت ولی الله الاعظم امام منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف، به خانواده گرامی ایشان و نیز به جهان تشیع تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

پروردگارا! همانطور که سید جاسم الطویرجاوی عمر و زندگی خویش را در راه خدمت به دین محمد صلی الله علیه وآله و سلم و خدمت به فرزند شهیدِ پیامبر اسلام امام حسین علیه السلام صرف کرد، او را برای عبور از موانع رسیدن به جد بزرگوارش حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم یاری کن. سلام و درود خدا بر او باد در روزی که چشم به جهان گشود، و روزی که به سوی خداوند پر گشود و روزی که خداوند او را دوباره مبعوث خواهد نمود. 


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره