از نشانه های قبول زیارت ائمه علیهم السلام تغییر مثبت در رفتار و اخلاق شما است

مرجع عالیقدر دام ظله خطاب به گروهی از مردم سوریه

از نشانه های قبول زیارت ائمه علیهم السلام تغییر مثبت در رفتار و اخلاق شما است



12/10/2020


مرجع عالیقدر دام ظله گفتند: مؤمن واقعی کسی است که به سیره و فکر پیامبر اعظم و اهل بیت صلوات الله علیهم که همان اسلام ناب و اصیل است، تمسک می کند.

معظم له در سخنان خود خطاب به گروه مؤمنانی که از جمهوری عربی سوریه برای زیارت اربعین به عراق سفر کرده بودند گفت: هر انسانی باید برای ارتقا در مراتب تقوی و رسیدن به رضای الهی تلاش کند تا بدین وسیله انسان موفق و خوشبختی باشد.

ایشان افزودند مؤمنان واقعی برای حفظ ایمان و عبادت خود بسیار حریص و پایبند به قوانین وضع شده توسط خداوند سبحان هستند زیرا این قوانین ضامن تحقق ثبات در جامعه به شمار می روند و این موضوعی است که تنها از طریق اهل بیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم محقق می شود.

معظم له بر ضرورت آشنایی انسان مؤمن با سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و ترویج آن از طریق رفتار و ارتباط با دیگران تأکید کردند تا بدین ترتیب هر شخصی مبلغی واقعی برای مکتب اهل بیت علیهم السلام و برنامه ای برای معرفی این مکتب صحیح و قویم باشد. همچنین توضیح داند که انسان پایبند به مکتب مقدس اهل بیت علیهم السلام الگویی برای جامعه است که همگان برای تحقق خیر و رستگاری از آن الگو می گیرند.

افزون بر این، معظم له پاسخ سؤالات حاضران را دادند و میهمانان نیز به سهم خود از ایشان به دلیل اختصاص وقت شریفشان، قدردانی و تشکر کردند.


به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره