نماینده مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله در مراسم تشییع شهدای زائر مرقد حضرت زینب سلام الله علیها شرکت کردند

نماینده مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی دام ظله در مراسم تشییع شهدای زائر مرقد حضرت زینب سلام الله علیها شرکت کردند

14/3/2020




حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده نماینده و مسؤول دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر النجفی دام ظله در مراسم تشییع شهدای تصادف دو اتوبوس در راه سوریه به عراق شرکت کردند. این شهدا عازم زیارت مرقد حضرت زینب کبری سلام الله علیها در سالگرد وفات آن حضرت بودند. این مراسم در عتبات مقدسه در کربلای معلا و در نجف نزد مرقد مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام با حضور جمعی از مؤمنان برگزار شد و در نهایت اجساد مطهر این شهدا در وادی السلام به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی پیام تسلیت دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی را به خانواده ها و بازماندگان شهدای این حادثه ابلاغ کرده و از خداوند متعال خواستند تا آنان را با محمد و آل محمد صلی الله علیه وآله وسلم محشور کند و به مجروحان صحت و عافیت عنایت فرماید.

شایان ذکر است که اتوبوس حامل زائران عراقی، عازم زیارت حضرت زینب کبری علیها السلام در سوریه بوده که دچار سانحه رانندگی شده و در داخل خاکهای سرزمینی سوریه با یک کامیون تصادف کرده است. این حادثه منجر به شهادت تعدادی از زائران و مصدوم شدن تعدادی دیگر شده است که در پی آن مصدومان حادثه به بیمارستان و أجساد شهدا نیز به پزشکی قانونی منتقل شده اند.