سخنرانی مذهبی نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بغداد با اقدامات پیشگیرانه

سخنرانی مذهبی نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بغداد با اقدامات پیشگیرانه

8/8/2020




نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در استان بغداد سخنرانی مذهبی درباره اهمیت برگزاری مناسبت های اسلامی و درعین حال اهمیت رعایت اقدامات احتیاطی بهداشتی مورد نیاز ایراد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سید غالی الشرع دراین باره گفت: "برگزاری مناسبات دینی و مذهبی ضرورتی بسیار بزرگ اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تأثیر مهمی بر جان های عاشقان و شیعیان اهل بیت خواهد گذاشت، به ویژه که از لوازم احیای امر اهل بیت علیهم السلام وراهی برای رضایت حضرت باری تعالی و نزول رحمت او بعد از شیوع بیماری همه گیر در پی گناهان و فساد مفسدان به شمار می رود. "

وی توضیح داد: نمایندگی دفتر معظلم له تبیین جایگاه این مناسبات را در حالی که در ایام بیعت عید سعید غدیر هستیم و نیز تبیین اهمیت برگزاری این مناسبات و شعائر عبادی مربوط به آن را ادامه می دهیم و در عین حال بر رعایت کامل اقدامات بهداشتی لازم و ضروری نیز نظارت کامل خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین الشرع به سهم خود این مناسبت عزیز را به پیشگاه حضرت صاحب الأمر عجل الله تعالی فرجه الشریف و علمای اعلام و همه امت اسلام تبریک و تهنیت گفت و از درگاه باری تعالی (عز اسمه) برای همه کشورهای اسلامی محافظت از بیماری همه گیر و بلا و برای مدافعان مام وطن ثبات قدم مسألت نمود.