استقبال مرجع عالیقدر از هیئتهای مهمان و تشویق آنان به طلب علم و تاکید بر نهضت امت از طریق کسب علم و دانش

استقبال مرجع عالیقدر از هیئتهای مهمان و تشویق آنان به طلب علم و تاکید بر نهضت امت از طریق کسب علم و دانش



5/1/2023


    مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) از هیئت "کشافه الوارث" وابسته به مرقد مقدس امام حسین (ع) در استان بابل و هیئتی از فعالان قرآني در انجمن خیریه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در بغداد، و با حضور چند تن از زوار عتبات عالیات از کشور کویت استقبال کردند.

    مرجع عالیقدر (دام ظله) در خلال سخنان خود بر اهمیت علم اندوزی و تاثیر بر پیشرفت ملتها و گشودن آفاق علم و معرفت و تقویت ایمان تاکید کرده، و افزودند: مومنان باید به ارزشها و ضوابط اخلاقی در زندگی روزمره خود و زندگی بر اساس سیره ونهج اهل بیت (علیهم السلام) تعهد داشته باشند. این نهج و سیره تنها سیره ای است که انسان را به خداوند متعال رسانده و رضای خداوند در دنیا و آخرت را برای انسان به ارمغان می آورد.

    ایشان در سخنان خود بر مسئله احترام به والدین بویژه مادران تاکید کرده و افزودند: مادران تمام تلاش خود را در جهت تربیت فرزندان به عشق به اهل بیت (علیهم السلام) بکار بردند و این عشق پاک را در دلها و اندیشه های شما قرار دادند تا همراه شما بزرگ و شکوفا شود.

    ایشان تاکید کردند: مومنان باید به محاسبه روزانه نفس پرداخته و هر کار بزرگ و کوچکی که انجام می دهند را در نظر داشته باشند و دائما با استغفار، توبه و تصحیح خطاها قبل از به پایان رسیدن فرصت زندگی، رضای خداوند را طلب کنند.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره