مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی در سومین جشنواره سالانه شهادت رهبران پیروزی

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی در سومین جشنواره سالانه شهادت رهبران پیروزی



2/1/2023


شهدا خالصانه جهاد کرده و جان خود را در راه رضای خدا فدا کرده تا از دین خدا، مقدسات، انسان و عراق دفاع کنند.

شیخ علی نجفی نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) و مدیر دفتر مرکزی ایشان در نجف اشرف در مراسمی که هیئت حشد الشعبی/ دفتر نجف اشرف به مناسبت سومین سالگرد شهادت رهبران "قاده النصر" و همراهان آن در تالار دانشگاه کوفه و با حضور مقامات کشور و مردم برگذار گردید، شرکت کردند.

   شیخ علی نجفی در سخنان خود بیان داشتند: ما امروز یاد و خاطره انسانهای بزرگی را زنده می کنیم. رهبران بزرگی که خداوند آنان را برای زنده کردن دین خود برگزید و شهادت را نصیب آنان کرد، و آنان را برای مبارزه با خونخوارترین نظامهای تاریخ معاصر انتخاب کرد.

    ایشان در بیانات خود تاکید کردند که شهدا خالصانه در راه خدا جهاد کرده و جان خود را فدای دین خدا (سبحانه و تعالی) کردند تا رضای خداوند را کسب کرده و مقدسات، انسانیت، و سرزمین عراق را حفظ کنند. این سرزمین منبع الهام، قدرت و مرکز حکومت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) است.

   ایشان بیان داشتند که این جانفشانی ها در راه مقدسات، میهن و انسانیت که تا به امروز ادامه دارد، موهبتی از خداوند متعال است؛ خداوند آنان را برگزید تا دین محمدی اصیل را از گزند دشمنان در امان دارند. مشارکت آنان در این نبردهای مقدس پاسخی بود به مرجعیت دینی در نجف اشرف که در بهترین زمان و مکان صادر گردید.






به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره