بیانه دفتر مرجع عالیقدر أیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی (دام ظله) در مورد جنایت بمب گذاری مومنین در شهر کرمان جمهوری اسلامی ایران

بیانه دفتر مرجع عالیقدر أیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی (دام ظله) در مورد جنایت بمب گذاری مومنین در شهر کرمان جمهوری اسلامی ایران



3/1/2024


شماره: 11. تاریخ 20 جمادی الثانی 1445هـ، مصادف با 3/1/2024 میلادی

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله علی ما انعم و ابلی.

سلام و دورد بیکران خدا بر محمد مصطفی خاتم الانبیا و بر خاندان پاک و مطهر ایشان و لعنت خدا بر دشمنان آن خاندان پاک و بر دشمنان آنان.

خداوند در قرآن کریم می فرماید: (الَّذِينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ) صدق الله العلی العظیم

در روزهایی که چهارمین سالگرد شهادت ناجوان مردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یار ایشان، مجاهد حاج ابو مهدی مهندس و همراهان ایشان را گرامی می داریم، خبر دردناک انفجار گلزار شهدا و مرقد شهید مجاهد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) در گلزار کرمان دلهای ما را بدرد آورد. در نتیجه این اقدام بیش از صد شهید و دویست نفر مجروح شدند. این اقدام مومنانی را هدف قرار داد که برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمده بودند.

ما با محکوم کردن این جنایت وحشیانه، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به ولی الله الاعظم خانواده شهدا، و همه مومنان اعلام می داریم و از خداوند (عز وجل) مسئلت داریم که این شهدای ما را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد، و از درگاه رحمتش برای بازماندگان آنان صبر جمیل مسئلت داریم، و برای سلامتی مجروحان این جنایت دعا می کنیم.

این اقدامات وحشیانه در حالی انجام می شود که خون ملت فلسطین عزیز در زمین جاریست، و رژیم صهیونیستی همه قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و کودکان و زنان بیگناه را به کام مرگ فرستاده، و خانه و کاشانه آنان را ویران کرده است. ما در حالی که به درگاه عز و جل تضرع می کنیم و برای همه مظومان دعا می کنیم، از درگاه رفیعش مسئلت داریم که مردم بیگناه را از این ظلم نجات دهد، و کید و حیله دشمنان را به خودشان بازگرداند. ما مومنان را به حمایت ملت فلسطین دعوت می کنیم و از آنها می خواهیم که با همه امکانات از آنان حمایت کنند.

در پایان از خداوند متعال مسئلت داریم که همه مظلومان و ستم دیده گان را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد و به بازماندگان ایشان صبر جمیل مرحمت فرماید.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته.    




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره