مشارکت نمایندگی دفر مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) در میسان در برگذاری مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام)

مشارکت نمایندگی دفر مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) در میسان در برگذاری مجالس عزاداری امام حسین (علیه السلام)



23/7/2023


نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) در میسان/ علی الغربی به برگزاری مجالس عزاداری حسینی ادامه می دهد.    

شیخ رعد الدلفی در خلال یکی از مجالس عزاداری خاطرنشان کردند: تاثیر نهضت مبارکی که امام حسین بر جای گذاشتند همچنان جوشان و پربرکت است. این نهضت به منزله شعله نور افشانی است که تاریکی راه آزادگان و مجاهدان را روشن و آشکار می کند، و راه را برای هر انسان آزاده ای پرنور می کند؛ و در مقابل همه پایه های ظلم و ستم درهم می کوبد، و عرش بی اساس استبداد را نابود می کند. این حکومتهای سست به یمن آن خونهای پاک و آن شعله های گرمابخش، ویران و نابود گشته اند.

    نهضت امام حسین (علیه السلام) از لحظه آغاز تاکنون، و تا روز قیامت، شعله هدایت بخش همه انسانهای ستم دیده و مظلوم سراسر جهان است. این نهضت بزرگ امید همه انسانهای خبرخواهی است که در پی اصلاح جامعه و رهایی از ظلم هستند و هدفی جز زندگی باعزت و کرامت ندارند.

    ایشان بیان کردند: این عزای بزرگ تا ابد باقی خواهد ماند؛ و تا زمانی که اسلام پاک محمدی به فضل خونهای پاک اهل بیت (علیهم السلام) استوار است، این نهضت باقی خواهد ماند. این شعله نوافشانی که با خون پاک شهیدان کربلا نورافشانی کرد، مناره حق و حقیقت است که در هر زمان و مکانی تلألؤ خود را نشان خواهد داد.

    آقای الدلفی این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، مراجع عظام تقلید و امت مسلمان تسلیت گفتند.






به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره