در پی ارتحال مرجع بزرگ حضرت آیت الله العظمی سید محمد سعید الحکیم

در پی ارتحال مرجع بزرگ حضرت آیت الله العظمی سید محمد سعید الحکیم



2/9/2021



مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر النجفی از آن مرجع فقید تجلیل کرد و به دفتر ایشان تسلیت گفت.

مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله پس از شنیدن خبر ارتحال مرجع بزرگ حضرت آیت الله العظمی سید محمد سعید الحکیم (قدس سره) به دفتر ایشان رهسپار شدند تا تسلیت گرم خود را به صورت مستقیم ابراز کنند و فاتحه ای نثار روح مطهر ایشان کنند.

همچنین معظم له بیانیه ای در این خصوص صادر کرده و در آن این مصیبت را تسلیت گفتند و از وفات این عالم بزرگ به فاجعه تعبیر نمودند و از حضرت باری تعالی عز اسمه ، حشر آن مرجع فقید با اجداد طاهرینش و محمد و آل محمد صلوات الله وسلامه اجمعین را مسألت نمودند.

ایشان تأکید نمودند که آن مرجع فقید بیش از نیم قرن از توفیق خدمت به اسلام و تربیت بزرگان و نامدارانی بی بدیل بهره مند بودند.

در ادامه متن این پیام تسلیت خواهد آمد:

بسم الله الرحمن الرحیم.

(إنّا لله وإنّا إليه راجعون)

امت اسلامی به ویژه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با خبر ارتحال مرجع بزرگ جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم از این دنیای فانی به جوار رحمت حق و به آغوش جد بزرگوارشان، رسول گرامی اسلام، مادرشان حضرت زهرا و پدرشان علی بن ابی طالب علیهم السلام عزادار شدند.

آن مرجع سفر کرده قدس سره الشریف بیش از نیم قرن توفیق خدمت به دین جدش صلی الله علیه وآله وسلم و تربیت عالمان دینی در حوزه پدر بزرگوارش علیه السلام را داشت.

ما این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، خانواده گرامی ایشان، علما و همه مؤمنان تسلیت عرض می کنیم.

درود خداوند بر او در روزی که چشم به جهان گشود و روزی که چشم از جهان فروبست و روزی که برانگیخته خواهد شد.

خداوند آن مرحوم را غریق رحمت واسعه خویش نماید که او بسیار شنونده و بسیار اجابت کننده است.

لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.

بشير حسين النجفی

25 محرم الحرام 1433 هـ




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره