نصب ضریح جدید مرقد امامزادگان عبد الله (أبونجم) و السید عیسی

با حضور نماينده مرجع عاليقدر دام ظله

نصب ضریح جدید مرقد امامزادگان عبد الله (أبونجم) و السید عیسی



25/7/2021



شیخ نجفی: اهل بیت علیهم السلام برنامه ای آسمانی و اصلاحی برای جامعه بودند و فداکاری های بزرگی برای حفظ دین انجام دادند.

شیخ نجفی گفت: اهل بیت علیهم السلام درهای الهی و راه های نجات بودند. ما همه باید به این درهای الهی متوسل شویم؛ زیرا درهای رحمت و بخشش هستند.

با حضور نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر مرکزی ایشان شیخ علی النجفی دام تأییده جشنواره ای در استان دیوانیه به مناسبت رسیدن ضریح حضرت سید عبد الله (أبو نجم) فرزند حسن مثنی فرزند إمام حسن مجتبی سلام الله علیهما و سید عیسی و با حضور جمعی از شیوخ عشایر و مؤمنان و مسؤولان امامزاده برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ نجفی، سلام مرجع عالیقدر دام ظله و دعای ایشان را برای حفظ و توفیق و قبولی اعمال ابلاغ نمود. ایشان در سخنان خود تأکید کردند که اهل بیت علیهم السلام برنامه ای آسمانی و اصلاحی برای جامعه بودند و فداکاری های بزرگی برای محافظت از دین، ارزشها و اسلام ناب محمدی نمودند. حکومت های ضد دینی با انواع ظلم و ترور در برابر آنان ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ نجفی افزود: "اهل بیت علیهم السلام درهای الهی و راه های نجات هستند و همه ما باید به این درهای الهی متوسل شویم؛ زیرا درهای رحمت و بخشش هستند و رضایت خداوند سبحان از طریق آنان حاصل می  شود و با آنان به خداوند تقرب می جوییم و در دنیا و آخرت ایمن می شویم و قدرت می یابیم".

همچنین ایشان از رواق های این امامزاده شریف بازدید کرد و برخی از راهنمایی ها و توصیه های مرجع عالیقدر دام ظله را برای مؤمنین و شخصیت ها و خادمان امامزاده نقل نمود.



به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره