همه کسانی که وجدان بیدار و فطرت پاک دارند و دوستدار حقیقی پیامبر و اهل بیت اطهار علیهم الصلاة والسلام هستند، به کربلا می روند

حجت الاسلام والمسلمین شیخ نجفی از کربلای معلا

همه کسانی که وجدان بیدار و فطرت پاک دارند و دوستدار حقیقی پیامبر و اهل بیت اطهار علیهم الصلاة والسلام هستند، به کربلا می روند



27/9/2021



نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر ایشان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده مؤمنان شرکت کننده در احیای زیارت اربعین در کربلای معلا را همراهی و در مراسم زیارت امام حسین و برادر وفادارش حضرت عباس علیهما السلام شرکت نمود. در خلال این مشارکت با تعدادی از مؤمنان و موکب داران و مؤمنان عزادار دیدار کرد. وی در این دیدار سلام و دعای مرجع عالیقدر دام ظله را به مؤمنان ابلاغ کرد و در این مسیر بزرگ عبادی سالیانه به آنان خسته نباشید  وخداقوت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی تأکید کرد که زیارت اربعین همایش جهانی بزرگی برای پیروان اهل بیت علیهم السلام است و کسانی به کربلا سفر می کنند که وجدان بیدار و فطرت پاک دارند و دوستدار حقیقی پیامبر و اهل بیت اطهار علیهم الصلاة والسلام هستند و احساس وابستگی به این مکتب عظیم می کنند. مکتبی که همواره معنای حقیقی انسانیت را به انسان آموخته و می آموزد.

ایشان بیان کردند که مسیر به سمت کربلا فرصتی بزرگ برای تقویت و تحکیم ارتباط با خداوند سبحانه وتعالی از طریق احیای شعائر دین، قرائت قرآن و کمک به دیگران، همکاری در راه نیکی و تقوا، خشنود کردن قلب و دل مؤمنان و ترویج نیکی و ترک نفاق و کذب و دروغ است.

ایشان توضیح دادند که این روزهای مبارک می تواند حقیقت شخص را تغییر دهد و آن را اصلاح کند و به فطرت خود که خداوند آن را دوست دارد بازگرداند. همه باید از این فرصت استفاده کنند تا به خداوند عزوجل تقرب جویند و به رضای الهی نایل شوند.





به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره