مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در جشن های اقلیت هندی به مناسبت سالروز ولادت امیر المؤمنین علیه السلام

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در جشن های اقلیت هندی به مناسبت سالروز ولادت امیر المؤمنین علیه السلام



13/2/2022


حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده، نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر مرکزی ایشان در مراسم جشنی که طلاب هندی علوم دینی در نجف اشرف به مناسبت سالروز ولادت امیر المؤمنین علی بن ابی طالب (علیه السلام) برگزار کردند، شرکت نمود.

ایشان در حسینیه و مدرسه ولی العصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سخنانی ایراد نمودند و در آن سالروز ولادت خجسته این امام همام را به همه مؤمنان تبریگ و تهنیت گفتند و برای همه مؤمنان در سرتاسر جهان آرزوی سلامتی و تندرسی و ثبات قدم در راه امام علی علیه السلام نمودند.

ایشان همچنین به اهمیت پیروی از روش و سیره امام علی علیه السلام و نشر و ترویج صفات و مناقب آن حضرت در جهان و نیز آراستگی به این صفات اشاره کردند و نقش ایشان در مبارزه با دشمنان اسلام و جنگ آوریشان دوشادوش رسول خدا (صلی الله علیه وآله) برای اعتلای پرچم اسلام و حکومت مسلمانان با هدف برقراری عدل و حق و پرهیز از زندگی دنیا و ترویج معارف دین مبین اسلام را ستودند.

حجت الاسلام النجفی تأکید کردند: خداوند سبحان افتخار تولد در بهترین خانه بر روی زمین یعنی بیت الله الحرام را نصیب آن حضرت نمود و ولادت ایشان را با چندین علامت و مؤلفه اعلام کرد تا بشریت از این حادثه مهم استقبال کنند و امام علی علیه السلام به دنیا چشم بگشاید و پشتیبان و یاور پیامبر خدا و ولی مسلمانان بعد از پیامبر اکرم صلوات الله علیه وآله باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی سخنان خود را با ابلاغ سلام، دعا و توصیه های مرجع عالیقدر دام ظله خاتمه داد و همگان را برای جرعه نوشی از سیره امیرالمؤمنین و ائمه معصومین علیهم السلام و بهره-جستن از فرصت این مناسبت ها برای ترسیخ سیره آن بزرگان در جان خود و اطرافیانمان تشویق و ترغیب نمود.





به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره