مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در جشن ولادت امیرالمؤمنین علیه السلام در استان دیوانیه

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در جشن ولادت امیرالمؤمنین علیه السلام در استان دیوانیه



13/2/2022



النجفی: أمیرالمؤمنین علیه السلام الگویی متمایز و اثرگذار در بین همه شخصیت ها و بزرگان است.

النجفی: این نوع ولادت، فضیلتی برای امیرالمؤمنین است که هیچ شخص دیگری این فضیلت را ندارد و علی رغم اینکه دشمنان تلاش کردند شأن آن را کم کنند اما ناامید شدند و شکست خوردند.

النجفی: جوانان امروزِ ما منبع قدرت و کار هستند و امیرالمؤمنین علیه السلام باید الگوی آنان برای تحقق پیروزی واقعی باشد.

نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر مرکزی ایشان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده در جشن انجمن جوانان اسکان و گروه رحماء بینهم در استان دیوانیه به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین علیه السلام شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین النجفی در سخنان خود در این جشن گفت: أمیرالمؤمنین علیه السلام الگویی متمایز و اثرگذار در بین همه شخصیت ها و بزرگان است. خداوند سبحان ایشان را با آن ولادت خجسته در کعبه و شهادت در محراب نماز در مسجد کوفه متمایز نموده است. آن حضرت به معنی واقعی کلمه عارف بالله و عارف به رسول خدا صلوات الله علیه وآله بود.

النجفی اشاره کرد: این نوع ولادت، فضیلتی برای امیرالمؤمنین است که هیچ شخص دیگری این فضیلت را ندارد و علی رغم اینکه دشمنان به روش های مختلف تلاش کردند که شأن آن را کم کنند اما ناامید شدند و شکست خوردند؛ زیرا این فضیلتی است که خداوند سبحان به امیرالمؤمنین عطا کرده است.

وی افزود: معرفت و شناخت امام علی علیه السلام و سیره آن حضرت و تمسک به ولایت او نعمت بزرگ الهی است که باید از طریق پیروی نمودن از آن حضرت و آراستگی به اخلاق و هدایت و عدالت ایشان، شکر این نعمت را بجا آوریم.

وی همچنین افزود: جوانان امروزِ ما منبع قدرت و کار هستند و امیرالمؤمنین علیه السلام باید الگوی آنان برای تحقق پیروزی واقعی، رضایت الهی، سعادت و آراستگی به هویت تشیع حقیقی باشد.

وی تأکید کرد که همه باید به پدران خود احترام گذارند و عشق و محبت ورزند؛ زیرا پدران منبع خیر و برکت و امنیت هستند. آن ها پشتوانه ای برای خانواده و فرزندان هستند و نیکی کردن به پدر و مادر و قدردانی از آنان واجب است.







به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره