استقبال مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) از هیئتی از مرکز احیای میراث علامه حلی و تجلیل از اقدامات مرکز

استقبال مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) از هیئتی از مرکز احیای میراث علامه حلی و تجلیل از اقدامات مرکز



7/11/2022



مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) در دیداری که با هیئتی از مرکز احیای میراث علامه حلی (رحمه الله علیه) و میراث حوزه علمیه حله وابسته به مرقد مطهر امام حسین (ع) داشتند، از آن مرکز به خاطر تلاشها و اقداماتی که احیای میراث فراموش شده مبذول داشتند، تقدیر و تشکر کرد. ایشان در این دیدار مراتب تشکر و تقدیرشان را به خاطر تلاشهای این مرکز برای احیای میراث فراموش شده حله/بابل در طول سالیان دراز و بی حاصل مبذول داشت، را اعلام کردند. ایشان بر تاثیری که این حوزه بزرگ و نامدار بر امت اسلامی و جامعه بشری داشت، بویژه آثار علمی که در آن زمان تالیف شده بود، تاکید فرمودند.

ایشان بر اهمیت رویکردی که باید این آثار در پیش گیرد تاکید کردند و افزودند: این آثار باید برای تقرب به خداوند متعال باشد تا مورد قبول درگاهش قرار گیرد. ایشان ابراز امیدواری کردند که حوزه علمیه حلّه با پشت سر گذاشتن دوران بی توجهی و بی مهری به دوران شکوفایی علمی خود بازگردد و آثار گرانسنگی در زمینه اندیشه تقدیم، و دانشمندان و علمای برزگی را به جامعه بشری معرفی کند.

هیئت از سوی دیگر، مراتب تقدیر و تشکر خود را از مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) تقدیم کرده و از فرصتی که برای دیدار با ایشان فراهم شده تشکر کردند.

این دیدار بعد از آن روی داد که این مرکز مجموعه ای از آثار را در زمینه های فکری و علمی نشر داد.





به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره