زن مسلمان مومن باید به سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و در رأس آن پایبندی به حجاب و عفاف، تعهد داشته باشد

مرجع عالیقدر شیخ نجفی در دیدار با هیئتی از زائران ایرانی تاکید کردند

زن مسلمان مومن باید به سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و در رأس آن پایبندی به حجاب و عفاف، تعهد داشته باشد



9/11/2022



مرجع عالیقدر شیخ نجفی (دام ظله) از هیئتی جمهوری اسلامی ایران که برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کردند، در عراق دیدار کردند. این دیدار در راستای برنامه استقبال مومنان و زائران در دفتر مرکزی انجام گرفت.

در این دیدار ایشان مواعظ و ارشادات روشنگرانه خود را به میهمانان تقدیم کرد که در آنها بر توجه و اهتمام ویژه به احکام شرعی تاکید فرمودند. ایشان تاکید کردند که التزام به احکام شرعی خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت. همچنین بر اهمیت و جایگاه پیروی از رسول اکرم و اهل بیت مکرم ایشان (صلوات الله وسلامه علیهم) تاکید کرده و فرمودند این پیروی جز با تعهد و التزام و اجرای دقیق دستورات دین و توجه به حرام و حلال و ادای مستحبات و دوری از مکروهات و محرمات محقق نخواهد شد.

افزون بر این، ایشان تاکید فرمودند که زن مسلمان، مومن و پیرو سیره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باید به حجاب و عفاف تعهد داشته باشد و به این مسئله توجه ویژه داشته باشد؛ زیرا اصلاح جامعه جز با اصلاح و ترتبیت زنان محقق نخواهد شد.

میهمانان نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را به مرجع عالیقدر (دام ظله) به خاطر مواعظ روشنگرانه ایشان، تقدیم کردند. ایشان نیز موفقیت و بهروزی روزافزون میهمانان را از خداوند منان خواستار شدند و برای صلاح دنیا و آخرتشان دعا کردند.



به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره