نماینده مرجع عالیقدر در میسان: مشارکت حد اکثری در زیارت اربعین امسال، بزرگترین پاسخ به توطئه های دشمنان و پیروزی دیگری است که بر پیروزی های شیعیان عراق بر دشمنانشان افزوده خواهد شد

نماینده مرجع عالیقدر در میسان: مشارکت حد اکثری در زیارت اربعین امسال، بزرگترین پاسخ به توطئه های دشمنان و پیروزی دیگری است که بر پیروزی های شیعیان عراق بر دشمنانشان افزوده خواهد شد

25/9/2020




پیروزی بزرگی که مردم عراق در حوزه‌های مختلف در برابر دشمنانشان رقم زدند، نتیجه تمسک به راه و روش اهل بیت (ع) است.

امروز عراق با توطئه های بزرگی در زمینه های مختلف مواجه است و دشمنان عراق به دنبال منحرف کردن جامعه از هویت حقیقی اش هستند.

شیخ علی النجفی، رئیس دفتر مرجع عالیقدر (دام ظله)، در پیاده‌روی سالانه مردم بتیره در استان میسان برای زیارت امام حسین (علیه السلام) شرکت نمود. وی در این حرکت که در راستای احیای زیارت اربعین انجام شد، با زائران و دوستداران اهل بیت و نیز موکب داران حسینی دیدار کرد و در سخنانی تاکید نمود که قدرت ملت عراق، از ایمان و تمسک به راه و رسم اهل بیت پیامبر اکرم (صلوات الله علیهم) سرچشمه می گیرد.

وی افزود: پیروزی بزرگی که ملت عراق در سالهای گذشته در حوزه های مختلف در مقابل دشمنانش رقم زد، حاصل تمسک به راه و شیوه اهل بیت (علیهم السلام)، عشق و محبت عمیق به این خاندان و نیز جمع شدن بر گرد محور مرجعیت دینی نجف اشرف بود.

ایشان در گفتگو با جوانان زائر حسینی خاطرنشان کرد هویت شیعی و انتساب به اهل بیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و نیز آنچه از یک دوستدار اهل بیت انتظار می رود این است که برای منعکس کردن چهره حقیقی یک مسلمان مومن احساس مسئولیت کند و مایه زینت اهل بیت (علیهم السلام) باشد.

وی افزود: امروز عراق با توطئه های بزرگی در زمینه های مختلف مواجه است و دشمنان عراق در تلاشند تا جامعه را از هویت واقعی اش، یعنی انتساب به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و خط اصیل اسلامی آنان دور کنند، لکن حضور پرشور در این زیارت، بزرگ ترین پاسخ به توطئه های آنان و نیز پیروزی جدیدی است که به پیروزی های شیعیان عراق بر دشمنانش افزوده خواهد شد.