مسؤول دفتر مرجع عالیقدر دام ظله از تعدادی از مناطق جنگی در کشور دیدار و تأکید کرد

مسؤول دفتر مرجع عالیقدر دام ظله از تعدادی از مناطق جنگی در کشور دیدار و تأکید کرد

29/6/2014





 *بدانید شما از همه مردم عراق با هر مذهب، دین و قومیتی دفاع می کنید.

* این کشور روزی برترین سرزمین  جهان خواهد شد و هنگام ظهورامام حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف پرچم های هدایت از آن به بخش های مختلف جهان روانه خواهد گشت.

* ما افتخار می کنیم که بر حق هستیم و در جبهه حق برعلیه باطل قرار داریم؛ زیرا ما خدا و رسول او و اهل بیت علیهم الصلاة والسلام را یاری می کنیم و از مدافعان مقدسات هستیم.

* گام هایی که در راه زیارت امام حسین علیه السلام قدم برداشتند، همان گام هایی هستند که دشمنان خدا، پیامبر صلی الله علیه وآله، اسلام و عراق را زیر پا خرد خواهند کرد.

* افتخار می کنم که در بین این چهره های پیروزمندانه حاضر شده ام. 

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده مسؤول دفتر مرجع عالیقدر دام ظله به تعدادی از مناطق جنگی کشور از جمله منطقه جرف الصخر، منطقه الشاخات در اللطیفیة، منطقه حامیة المسیب و اردوگاه کالسو سرکشی کرده و با تعدادی از سربازان ارتش، پلیس و داوطلبان دیدار کردند. این سربازان از شیخ علی النجفی با آهنگ ها و سرودهای اصیل عشایر عراق استقبال کردند. ایشان نیز در برابر سربازان سخنانی را ایراد کرده و در آن بر عزم جزم برای دفاع از عراق تأکید و از روحیه حماسی و پاسخگویی به ندای مرجعیت و وطن تشکر و قدردانی نمودند. ایشان در سخنان خود به این نکته اشاره کردند که ما امروزه در دولت حضرت عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی می کنیم و خداوند به ما وعده آن را داده است. وعده او  درباره اینکه این کشور روزی برترین سرزمین  جهان خواهد شد و هنگام ظهورامام حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف پرچم های هدایت از آن به بخش های مختلف جهان روانه خواهد گشت، وعده ای صادق است. ما امروز سربازانی برای یاری امام هستیم و از این کشور دفاع می کنم و راه دشمنان اسلام را سد می کنیم.  ما افتخار می کنیم که بر حق هستیم و در جبهه حق برعلیه باطل قرار داریم؛ زیرا ما خدا و رسول او و اهل بیت علیهم الصلاة والسلام را یاری می کنیم و از مدافعان مقدسات هستیم. بدانید شما از همه مردم عراق با هر مذهب، دین و قومیتی دفاع می کنید.

افزون بر این، حجت الاسلام والمسلمین النجفی، سخنان مرجع عالیقدر دام ظله را درباره گروه های مدافع وطن نقل کرده و گفتند: "شما فخر ما، عزت ما، شرف و آبروی ما و آینده و دیوارهای مستحکم این مرز و بوم هستید". ایشان در سخنانی که ایراد نمودند توضیح دادند: عراق به وسیله شما فرزندان غیرت و شهامت یکپارچه شده است. ای فرزندان انقلاب 1920 عراق، این جشن بر شما مبارک باد. این پیشرفت بر شما مبارک باد. خداوند یار و یاور شماست و دشمنان شما را ناامید خاهد کرد.  گام هایی که در راه زیارت امام حسین علیه السلام قدم برداشتند، همان گام هایی هستند که دشمنان خدا، پیامبر صلی الله علیه وآله، اسلام و عراق را زیر پا خرد خواهند کرد. افتخار می کنم که در بین این چهره های پیروزمندانه حاضر شده ام. جمع سربازان داوطلب نیز  از ایشان با شعارها و سرودهای عشایری که بیانگر پاسخگویی به ندای مرجعیت بود استقبال کردند.