پیام دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله درباره حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان.

پیام دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین النجفی دام ظله درباره حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان.

20/5/2021





تاريخ: 29 ماه مبارك رمضان 1442هـ مصادف با:12/5/2021م، شماره: 329 

بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش خدایی را که هیچکس جز او در بلایا ستایش نمی شود و سلام و درود بر برترین فرستادگان هدایت محمد بن عبدالله و بر خاندان شریف و مبارک ایشان و لعن و نفرین بر همه دشمنانشان تا روز واپسین.

خداوند سبحان می فرماید: ﴿لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُواْ﴾

(هر آینه دشمنترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت).

صدق الله العلی العظیم

در نهایت تأسف و تأثر خبر جنایت یهود –خداوند آن ها را در دنیا و آخرت به اندازه استحقاقشان ذلیل کند و عذاب دهد- را در حق مردم مظلوم فلسطین دریافت کردیم.

این نخستین جنایت رژیم سرطانی در کشورهای اسلامی و عربی نیست، رژیمی که بنیانگذاران آن دشمنان اسلام و مردم عرب بوده اند. ما علاوه بر این که رفتار رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می کنیم، به آسیب دیدگان این جنایات تسلیت و تعزیت می گوییم و همه مسلمانان و دوستداران عدل و انصاف را به ایستادن در برابر این رژیم غاصب و اشغالگر تشویق می کنیم.

از خداوند متعال می خواهیم دیری نپاید که ملت های اسلامی از شر این غده بدخیم رهایی یابند. ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.