دیدار مرجع عالیقدر دام ظله با گروهی از علما و فضلای حوزه علمیه شهر مقدس قم

دیدار مرجع عالیقدر دام ظله با گروهی از علما و فضلای حوزه علمیه شهر مقدس قم

5/9/2021





* مراجع عظام در شهر مقدس قم پیام شفاهی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله حکیم (قدس سره) ارسال کردند.

مرجع عالیقدر دام ظله با تعدادی از علما و فضلای حوزه علمیه شهر مقدس قم دیدار کردند. این فضلا برای ادای تسلیت و تعزیت و رساندن پیام تسلیت مراجع عظام در شهر مقدس قم به مرجعیت دینی در استان نجف اشرف به عراق سفر کردند.

سخنگوی این گروه تأکید کرد: "ما حامل پیام عمومی و خصوصی از مراجع و آیات عظام مانند: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه در جمهوری اسلامی ایران آیت الله علی رضا اعرافی، جامعه مدرسین و مراجع عظام تقلید هستیم تا سلام گرم همراه با محبت و دوستی ایشان را ابلاغ کنیم و ارتحال آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم (قدس سره) را به شما تسلیت بگوییم".

گروه اعزامی تأکید کرد که حامل سلام ویژه و تسلیت گرم و صمیمانه مراجع عظام دین در شهر مقدس قم هست و افزود: "به طور ویژه به مناسبت ارتحال ناگهانی و جانسوز حضرت آیت الله الحکیم (قدس سره) سلام گرم و پیام های تسلیت صمیمانه مراجع عظام تقلید، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و حضرت آیت الله العظمی شیخ صافی گلپایگانی، را به شما ابلاغ می کنیم و از شما در زیر سایه مولی امیر المؤمنین علیه السلام التماس دعا داریم".

مرجع عالیقدر دام ظله به سهم خود بر جایگاه حوزه علمیه در نجف اشرف و پاداش عظیم آن برای امت اسلامی، به برکت مولی الموحدین امیر المؤمنین علیه السلام تأکید کرد.