دیدار مرجع عالیقدر دام ظله با مشاور سابق نخست وزیر پاکستان

دیدار مرجع عالیقدر دام ظله با مشاور سابق نخست وزیر پاکستان

5/7/2021





مرجع عالیقدر دام ظله با مشاور سابق نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، سید زلفی بخاری دیدار کرد و مجموعه ای از توصیه ها و راهنمایی های پدرانه را ارائه نمود.

معظم له بر ضرورت تقویت روابط بین دو کشور عراق و پاکستان در راستای تأمین منافع دو کشور و دو ملت تأکید کرد و به توسعه سطح روابط و تبادلات اقتصادی و تجاری که منجر به ثبات و امنیت اقتصادی و تجاری مشترک می انجامد، دعوت نمود.

ایشان کشور پاکستان و همه مسؤولان را به اهتمام به موضوعات و خواسته های ملت پاکستان تشویق نمود و تأکید کرد که مسؤولان درک کنند در منصب خدمت به ملت و مردم خود هستند و این مناصب امانتی برای خدمت به مردم و تحقق خواسته های آنان و تأمین زندگی کرامت مندانه برای آنان است.

آقای زلفی بخاری نیز به سهم خود مراتب شکر و سپاس خود را بابت پندهای پدرانه و حسن استقبال مرجع عالیقدر ابراز داشت و در این چارچوب شرحی از مهمترین نکات بازدید خود از عراق و خدماتی که دولت پاکستان به زائران عتبات عالیات می دهد ارائه نمود.

در همین راستا، نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و رئیس دفتر ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده با مشاور سابق نخست وزیر عراق دیدار نمود. در این دیدار پرونده های مهمی که منجر به تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور و تأمین منافع دو ملت می گردد و همچنین توسعه خدماتی که این دو کشور به شهروندان خود می-دهند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.