مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام هادی علیه السلام

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر دام ظله در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام هادی علیه السلام

3/2/2022




حجت الاسلام والمسلمین النجفی: این شعائر نعمتی بزرگ است و باید از طریق احیای این شعائر و مشارکت گسترده در برپایی مراسمات، خداوند سبحان را برای این نعمت شکر کنیم.

نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر مرکزی ایشان حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده به همراه مؤمنان در مراسم بزرگداشت شعائر دینی در سالروز شهادت امام علی الهادی علیه السلام که با مشارکت مواکب عزاداری و خدمت به زائران در شهر سامراء برگزار شد شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلین النجفی در سخنان خود با زائران عزادار و موکب داران، سلام و درود مرجع عالیقدر دام ظله را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام ابلاغ نمود و این مصیبت اندوهناک و غم انگیز را به آنان تسلیت و تعزیت گفت. ایشان تأکید کردند بزرگداشت سالروز شهادت و ولادت ائمه اهل بیت علیهم السلام بخش جدایی ناپذیر از بزرگداشت شعائر دینی و احیای دین راستین و اخلاق است. ایشان همچنین خاطرنشان کردند که این زیارت ها و مجالس و این شعائر نعمتی بزرگ است و و باید از طریق احیای این شعائر و مشارکت گسترده در برپایی مراسمات، خداوند سبحان را برای این نعمت شکر کنیم. این شعائر ابزاری مهم برای ارشاد و هدایت جامعه به سوی خیر و صلاح و پاک شدن از همه مشکلات اخلاقی و دینی و فکری است.