با شعار (حشد، حشد توست یا حسین):کاروان پشتیبانی لجستیکی از نیروهای امنیتی در دیالی توسط نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بصره

با شعار (حشد، حشد توست یا حسین):کاروان پشتیبانی لجستیکی از نیروهای امنیتی در دیالی توسط نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بصره

20/5/2022




نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در استان بصره –درچارچوب فعالیت های خود در زمینه پشتیبانی از نیروهای امنیتی و با شعار (حشد، حشد توست یاحسین)- کاروان پشتیبانی لجستیکی متشکل از نیروهای امنیتی مرزبانی  تا رسیدن به منطقه عملیاتی دیالی در (نفط خانه) را راه اندازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی المالکی گفت: نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله با توفیق الهی، کاروان کمک ها برای پشتیبانی از مجاهدان قهرمان نیروهای امنیتی و مرزبان در استان دیالی را در منطقه (نفط خانه) در شرق استان راه اندازی نمود.

ایشان اشاره کردند: "این کاروان از زمان عملیات آزادسازی و فتوای جهاد کفائی در حمایت و پشتیبانی از عملیات های برادران مجاهد در نیروهای امنیتی عراق تشکیل شده و استمرار داشته است. قهرمانانی که جان خود را برای عراق عزیز و در راه دفاع از آن تقدیم می کنند".

حجت الاسلام والمسلمین شیخ المالکی مراتب تشکر و تقدیر خود را از همه کسانی که در حمایت از این کاروان سهیم بودند ابراز داشت به ویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده به عنوان نماینده مرجع عالیقدر دام ظله که همواره مجاهدان را به دفاع از عراق و حمایت از آن تشویق و ترغیب می کنند و آنان را به (قلعه مستحکم عراق) توصیف می نمایند.