پایان سفر گروه اعزامی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله به پادشاهی عمان

پایان سفر گروه اعزامی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله به پادشاهی عمان

28/5/2022





حجت الاسلام والمسلمین النجفی: باید در برابر توطئه های مختلف با هدف تضعیف اسلام و مسلمانان و ایجاد تفرقه بین مؤمنان متحد باشیم.

گروه اعزامی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله، شامل تعدادی از علماء، وکیلان و حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده به عنوان نماینده مرجع عالیقدر دام ظله و مسؤول دفتر مرکزی ایشان در نجف اشرف به سفر خود به  کشور پادشاهی عمان پایان دادند.

در این سفر ده ها دیدار رسمی با دولت این کشور و نهادهای حکومتی و مؤمنان در سرزمین ها و شهرهای مختلف کشور عمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی در اظهارات خود گفت: "هدف این سفر برقراری ارتباط با مؤمنان در کشور و دولت عمان، ابلاغ سلام و دعای مرجع عالیقدر دام ظله و توصیه ها و راهنمایی های پدرانه ایشان و ارتباط و مشاوره در راستای تأمین مصالح امت اسلامی و مؤمنان بود".

ایشان بر اهمیت اتحاد مسلمانان و ایجاد فضایی برای اتحاد همه جهان اسلام در برابر توطئه هایی که هدف تفرقه بین مسلمانان را دنبال می کنند، تأکید نمود. ایشان ادامه دادند: "باید در برابر توطئه های مختلف با هدف تضعیف اسلام و مسلمانان و ایجاد تفرقه بین مؤمنان متحد باشیم".

علاوه براین، حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی النجفی در این سفر سخنرانی ها و گفتگوهای زیادی برای رساندن پیام نجف اشرف به جهان عرب انجام دادند.