مرجع عالیقدر دام ظله در استقبال از گروه آل بدیر به همراه تعدادی از انجمن-های قرآنی فعال در زمینه حفظ قرآن کریم":کسی که پیروزی و موفقیت می خواهد باید شیطان را دشمن خود بداند؛ زیرا شیطان خیر انسان را نمی خواهد و با او مبارزه می کند

مرجع عالیقدر دام ظله در استقبال از گروه آل بدیر به همراه تعدادی از انجمن-های قرآنی فعال در زمینه حفظ قرآن کریم":کسی که پیروزی و موفقیت می خواهد باید شیطان را دشمن خود بداند؛ زیرا شیطان خیر انسان را نمی خواهد و با او مبارزه می کند

15/2/2022




*  شیطانِ رانده شده، کارهای زشت و گناهان کبیره را در چشم برخی زیبا جلوه می دهد.

*  عراق از جوانان انتظار تصمیمی بزرگ برای پیشبرد و ارتقای آن در همه سطوح و تحقق بالاترین مدارج در تحصیلات دانشگاهی را دارد.

مرجع عالیقدر دام ظله از گروه آل بدیر به همراه تعدادی از انجمن های قرآنی حفظ قرآن کریم در استان دیوانیه عراق که برای شنیدن به توصیه ها و راهنمایی های پدرانه معظم له آمده بودند، استقبال کرد.

ایشان در سخنان خود تأکید کردند: کسی که پیروزی و موفقیت می خواهد باید شیطان را دشمن خود بداند؛ زیرا شیطان خیر انسان را نمی خواهد و با او مبارزه می کند. همچنین اشاره نمودند: شیطان با دانشجویان علوم از باب درس خواندن و فراگیری علوم با انسان به مبارزه برمی خیزد و به شدت تلاش می کند تا وی را دچار سستی کند و از درس خواندن بازدارد. او با کسانی که کاسب هستند در راه طلب روزی حلال و در مسیر بدست آوردن مایحتاج روزانه مبارزه می کند. ایشان تأکید کردند همه باید برای اصلاح نفس خود تلاش کنند؛ زیرا این اصلاح توان ما را برای مواجهه با شیطان زیاد می کند و پیروزی  ما را تضمین می نماید.

ایشان افزودند: شیطانِ رانده شده، کارهای زشت و گناهان کبیره را در چشم برخی زیبا جلوه می دهد. شما باید با نفس خود جهاد کنید و دست از کردار زشت و تخلق به اخلاق ناپسند بردارید و نفس خود را اصلاح کنید تا نقطه شروع و منبعی برای اصلاح  جامعه به صورت کاملا آرام باشید.

معظم له افزود. عراق از جوانان انتظار تصمیمی بزرگ برای پیشبرد و ارتقای این کشور در همه سطوح و تحقق بالاترین مدارج در تحصیلات دانشگاهی را دارد. ایشان خاطرنشان کرد، عراق کشوری متمایز از همه جوانب است. این کشور خیرات و ثروت های طبیعی زیادی دارد که قابل شمارش و احصا نیستند. این کشور مرکز مهمی برای دولت امیرالمؤنین در جهان و پایتخت دولت امام منتظر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء به شمار می رود. شهروند عراقی نیز شهروندی ممتاز در سطح جهان شناخته می شود.

گروه ملاقات کننده نیز به سهم خود از زبان سخنگویشان از مرجع عالیقدر دام ظله به خاطر ارائه نصایح و راهنمایی ها تقدیر و تشکر نمودند و تأکید کردند که ارزش-های پدرانه، اخلاقی و شناختی در مراجع عظام دین تبلور می یابد.