کاروان پشتیبانی لجستیکی از نیروهای امنیتی در دیالی توسط نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بصره

با شعار (حشد، حشد توست یا حسین)

کاروان پشتیبانی لجستیکی از نیروهای امنیتی در دیالی توسط نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در بصره



20/5/2022


نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله در استان بصره –درچارچوب فعالیت های خود در زمینه پشتیبانی از نیروهای امنیتی و با شعار (حشد، حشد توست یاحسین)- کاروان پشتیبانی لجستیکی متشکل از نیروهای امنیتی مرزبانی  تا رسیدن به منطقه عملیاتی دیالی در (نفط خانه) را راه اندازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی المالکی گفت: نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر دام ظله با توفیق الهی، کاروان کمک ها برای پشتیبانی از مجاهدان قهرمان نیروهای امنیتی و مرزبان در استان دیالی را در منطقه (نفط خانه) در شرق استان راه اندازی نمود.

ایشان اشاره کردند: "این کاروان از زمان عملیات آزادسازی و فتوای جهاد کفائی در حمایت و پشتیبانی از عملیات های برادران مجاهد در نیروهای امنیتی عراق تشکیل شده و استمرار داشته است. قهرمانانی که جان خود را برای عراق عزیز و در راه دفاع از آن تقدیم می کنند".

حجت الاسلام والمسلمین شیخ المالکی مراتب تشکر و تقدیر خود را از همه کسانی که در حمایت از این کاروان سهیم بودند ابراز داشت به ویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی النجفی دام تأییده به عنوان نماینده مرجع عالیقدر دام ظله که همواره مجاهدان را به دفاع از عراق و حمایت از آن تشویق و ترغیب می کنند و آنان را به (قلعه مستحکم عراق) توصیف می نمایند.






به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره